[GNOME] Traduccions sense pujar

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
div set 14 20:02:49 CEST 2007

Bones!

Ara que ja tinc compte a l'SVN  i que ja he acabat els exàmens, en Gil em
farà una classe de com pujar fitxers i, en principi, ja podré començar a
ajudar a pujar traduccions (quan estigui davant del meu ordinador).

Pel que fa als fitxers pendents de pujar, n'hi ha un, el gimmie, que encara
no es pot pujar perquè no està corregit. Francesc, en Xavier va enviar un
mail amb les correccions, el vas veure?

La resta de fitxers, com bé dius, ja es poden pujar (i ho farem ben aviat)
:)

Salut!

El 12/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: