[GNOME] Traduccions sense pujar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic set 12 09:53:35 CEST 2007

(perdó per crear un fil nou però com que se'm baixa el correu a
l'Evolution i tenen tallat l'SMTP a la UdG haig de fer servir webmail per
respondre)

si no he pujat més traduccions que les meves pròpies és per culpa de
telefonica/ya.com que m'han donat pel cul força bé, per això ara mateix
estic a la uni llegint el correu :(

la Sílvia fins el divendres de la setmana passada tenia exàmens i encara
li haig de fer la "classe" de com pujar traduccions

en Jordi i en Josep tindran les seves pròpies excuses :)

sembla que avui he rebut un correu que ja tinc l'ADSL preparada al pis
nou, de manera que ja tenia pensat enviar un correu perquè qui hagués
enviat traduccions

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network