[GNOME] Presentació nou membre

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dic ago 22 19:53:59 CEST 2007

Hola nois:

Tot just acabo d'apuntar-me a la llista i volia presentar-me. I al mateix
temps demanar una mica d'ajuda, ja que sóc molt "novato" en temes de
traducció.
De moment, ja m'he llegit la guia d'estil , el document que parla de
l'estructura dels fitxers "po" i la guia ràpida per a traduccions de
Softcatalà.

Uso Ubuntu 7.04 (gnome 2.18) i acabo de instal·lar-me "gttranslator".

Preguntes:
- Qui assigna la feina? o cadascun agafa el que vol a traduir?
- Es tradueix sobre la versió 2.20 (desenvolupament)?

Per exemple, si vaig a la pàgina
http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-2-20

veig que si entro dins "Miniaplicació de la barra
d'escriptori<http://l10n.gnome.org/module/deskbar-applet>"
està sense traduir la part de la guia usuari,
M'haig de baixar aquest fitxer "POT"? D'aquest fitxers surten els "po" i
"diff"?

Una mica d'ajuda no m'aniria malament ;-)

Salutacions,
Francesc.

P.D: gttranslator no està totalment traduït ;-)