[Geotraduccio] [QGIS] Comentaris de les darreres traduccions

Carlos López PSIG carlos.lopez a psig.es
dll des 15 11:03:55 CET 2014

Bon dia,
Vaig seguint les millores....

Només un comentari, "plugin" l'hauríem de traduir per "complement"! a QGIS
un plugin es un complement, una nova eina que complementa el QGIS de sèrie!

Salutacions,

* <http://www.psig.es>*

*Carlos López Quintanilla*

www.psig.es