[Corrector] El Wifi vs la wifi

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dll feb 29 21:52:34 CET 2016

Un cas semblant és el de wiki. També hauríem d'acceptar els dos gèneres (un
wiki, una wiki), pels mateixos motius que s'accepten en web.

Salutacions,
Jaume Ortolà

El dia 29 de febrer de 2016, 21:49, Jaume Ortolà i Font <
jaumeortola a gmail.com> ha escrit: