[Corrector] Fwd: ANN: LanguageTool 2.6

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll jun 30 19:07:12 CEST 2014

Hola Jaume, et conteste entre línies.

El 30/06/14 18:14, Jaume Ortolà i Font ha escrit:
> Pau,
>
> Si no vaig errat, el principal problema venia de no disposar d'un
> LibreOffice que funcionés amb Java 7 de 64 bits. Això està resolt amb
> el LibreOffice 4.2, i no depèn de la versió de LanguageTool (des de la
> 2.3 que requereix Java 7).
No, el principal problema és que la LanguageTool necessita Java per
funcionar. Si LibreOffice o OpenOffice o la versió d'escriptore no
funcionen en OS X és un problema de LanguageTool.

> Tu havies reportat que no et funcionava. Ara, el teu problema sembla
> que no es reproduïa en altres ordinadors. Això ho trac del que es deia
> en la llista de LanguageTool i d'alguna prova que havia fet Joan
> Montané. No puc dir res més. Jo, personalment, no tinc cap contacte
> amb OS X.
Que jo sàpiga, mentre ningú em diga el contrari, amb una guia de com
instal·lar-ho, si no em funciona a mi, no li funciona a ningú a que
tinga OS X.

Per això preguntava. La meua intenció no es altra que comprovar la
funcionalitat d'un programari que traduïm. De moment, funcionament i
suport zero al sistema OS X