[Corrector] Fwd: ANN: LanguageTool 2.6

dll jun 30 18:14:57 CEST 2014

Pau,

Si no vaig errat, el principal problema venia de no disposar d'un
LibreOffice que funcionés amb Java 7 de 64 bits. Això està resolt amb el
LibreOffice 4.2, i no depèn de la versió de LanguageTool (des de la 2.3 que
requereix Java 7).

Tu havies reportat que no et funcionava. Ara, el teu problema sembla que no
es reproduïa en altres ordinadors. Això ho trac del que es deia en la
llista de LanguageTool i d'alguna prova que havia fet Joan Montané. No puc
dir res més. Jo, personalment, no tinc cap contacte amb OS X.