[Corrector] Llista d'empreses

dll jul 28 23:12:43 CEST 2014

Pau,

Per l'experiència que tinc, en general hi ha pocs problemes pràctics per a
incloure en el corrector noms propis de persones, llocs, organitzacions o
marques.

Només hi ha un tipus de noms que són problemàtics: aquells que s'assemblen
a paraules comunes correctes (sense ser-ho), i que, si els incloem en els
diccionaris, poden generar errors no detectats (per exemple:
Android/androide). Això passa de tant en tant amb algun topònim o algun
cognom. De totes maneres l'ús de majúscules en els noms propis ja limita
molt els possibles problemes. Aquest seria l'únic impediment.

Per tant, si vols que incloguem més marques habituals, només me les has
d'enviar a mi o a la llista.

www.riuraueditors.cat

El dia 28 juliol de 2014 10:47, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>
ha escrit: