[Corrector] Autocorrecció pel català al LibO

dim feb 19 13:57:08 CET 2013

Al 19/02/2013 13:25, En/na Jaume Ortolà i Font ha escrit:
> El 19 de febrer de 2013 10.02, Joan Montané <joan a montane.cat
> <mailto:joan a montane.cat>> ha escrit:
>
>     Tinc el dubte amb el canvi automàtic "y->i", això afectarà a
>     expressions del tipus "Eix Y" i "Coordenada Y", que pot ser força
>     molest. Suprimeixo aquest canvi?
>

> És difícil decidir. Jo potser sí que l'eliminaria. N'hi ha prou amb la
> marca d'error ortogràfic. A part de la qüestió del vocabulari
> matemàtic, recorde la molèstia de trobar i gregues convertides en i
> llatines en citacions en castellà dins de texts en català (potser del
> MS Word).

+1
Jo ho llevaria en aquesta versió. Sempre es pot afegir més endavant, si
cal. Crec que és millor començar amb un grup reduït però controlat de
substitucions.
Coincideixo que a voltes massa falsos positius en substitucions
provoquen frustració.

Molt bona feina Joan, tot i que no m'ho he pogut mirar gens... :-\

salut
jordi s