[Corrector] Substitució del diccionari de partició de paraules

Joan Montané joan a montane.cat
dic des 19 12:21:24 CET 2012

El 19 de desembre de 2012 10:24, Jaume Ortolà i Font
<jaumeortola a gmail.com>ha escrit:

> Un comentari afegit.
>
> La divisió de paraules és una qüestió menor en LibreOffice, perquè crec
> que s'usa poc. En canvi, és una qüestió important per als qui es dediquen a
> l'edició professional de texts. Per això crec que val la pena donar accés
> directe al diccionari en format Hunspell, que és el que es fa servir en
> Adobe Indesign i altres programes de maquetació. És el mateix arxiu però
> sense empaquetar.
>
> D'altra banda també es pot oferir l'arxiu en format TeX, que és el format
> [...]
No crec que hi hagi problema en oferir el mateix diccionari en diferents
formats, :)

Jaume, mirant l'enllaç [1] que indiques. Sembla que el motor de partició de
mots tenia problemes amb la codificació UTF8, i la solució estava prevista
a l'OOo 3.4, suposo que al LibreOffce 3.4 ja ho van implentar.

Veient el codi de la teva extensió, indiques que la versió mínima a l'xml.

OpenOffice.org-minimal-version value="3.0"

potser caldria canviar-ho per 3.4, o provar que les regles van bé en l'OOo
3.0, ;)

Estava mirant la llista de correu [3], sembla que hi ha un grup treballant
en definir un nou format [1] (versió llegible a [2]). Resulta que fan
servir el punt volat com a una de les marques de separació sil·làbica!!!
Jaume,  t'animes a comentar-ho a la llista [3] ? a veure si es pot canviar,
i que facin servir un altre caràcter (p.ex.: el punt i coma), :)

[1] https://github.com/PanderMusubi/hyphenation-definitions
[2]
http://xml.resource.org/cgi-bin/xml2rfc-dev.cgi?mode=html&url=https://raw.github.com/PanderMusubi/hyphenation-definitions/master/hyphenation-definitions.xml
[3] http://tug.org/pipermail/tex-hyphen/