[Android] Cap novetat?

Aleix Vidal i Gaya leixet a yahoo.ca
dll maig 3 14:42:22 CEST 2010

Ei gent! Jo ara ja he acabat les opos i em compraré un PC nou, q em
vaig carregar l'antic, així q ja  podré dedicar-m'hi a fons, si cal.
Per cert, aviat sortirà la versió 2.1 estable de Cyanogen per a dream
i magic, o sigui q per la traducció potser ens hauriem de basar en
2.1, no? De fet sortirà la froyo 2.2 en propers mesos...

Quin Android t'has comprat Marc? Jo estic pensant de canviar el meu
Magic per un Desire... (per cert, m'han dit q conec la teva
germana...)