[Android] Cap novetat?

David Planella david.planella a softcatala.org
dll maig 3 14:01:42 CEST 2010

Bones,

El 3 de maig de 2010 10:29, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> Bon dia,
>
> Mea culpa, estic molt enfeinat i no he pogut mirar-me amb profunditat
> el tema del servidor git, podríem atacar directament els fitxers po

Els fitxers PO continuen estant a
http://gent.softcatala.org/dplanella/android/llista-values-po.tar.gz,
però els vaig crear fa temps quan vam començar a parlar d'aquest
projecte. No sé si mentrestant els fitxers XML originals s'han
actualitzat.

Joan, si tens un moment, ens podries fer 5 cèntims des d'on es baixen
els fitxers originals i em puc mirar d'actualitzar els PO si cal?

Salut,
David.