[Android] Cap novetat?

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll maig 3 13:51:27 CEST 2010

El 3 de maig de 2010 10:29, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> Bon dia,

(...)

> PS:Si teniu la versió 1.6 o superior, podeu instal·lar-vos el programa
> MoreLocale2 del market... permet definir el codi de llengua de
> l'android. Principals desaventatges: el codi que s'usa quan no hi ha
> el català disponible a les aplicacions (la gran majoria) és l'anglès,
> això inclou coses del Calendar, com el primer dia de la setmana, :-(

A mi al Calendar els dies de la setmana i els mesos em surten en
català (MoreLocale2, Android 2.1-update1).

D'altra banda, jo no tinc cap problema que si no està en català
aparegui en anglès ;-). De fet, si no està en català el prefereixo en
versió original anglesa.

Salut,

PD: El reply de la llista s'hauria de configurar només a la llista.
Ara és la llista i l'emissor.

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/