[Android] Cap novetat?

Joan Montané joan a montane.cat
dll maig 3 10:29:18 CEST 2010

Bon dia,

Mea culpa, estic molt enfeinat i no he pogut mirar-me amb profunditat
el tema del servidor git, podríem atacar directament els fitxers po

Joan Montané

PS:Si teniu la versió 1.6 o superior, podeu instal·lar-vos el programa
MoreLocale2 del market... permet definir el codi de llengua de
l'android. Principals desaventatges: el codi que s'usa quan no hi ha
el català disponible a les aplicacions (la gran majoria) és l'anglès,
això inclou coses del Calendar, com el primer dia de la setmana, :-(

El 3 de maig de 2010 10:24, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit: