Re: [Android] Projecte Android, planificació

android a llistes.softcatala.org android a llistes.softcatala.org
diu gen 17 16:27:50 CET 2010

El 16 de gener de 2010 21:55,  <android a llistes.softcatala.org> ha escrit:
> Hola a tothom,

> Joan, sembla que hi ha un problema amb la configuració de la llista.
> Al camp "De" surt l'adreça de la llista, i no pas el nom i adreça de
> l'emissor (configuració estàndard de qualsevol llista).

Sí, jo també m'hi he fixat i ho puc confirmar.

> Per cert, si vols m'hi pots posar com a coadministrador de la llista.
>
> Si us sembla bé, podria mirar de fer una notícia de la creació del
> projecte, posar-ho a portada de SC i enviar-hi a mitjans. En tot cas,
> enviaria la proposta de notícia a la llista per a la seva discussió.

Em sembla perfecte, però per l'anunci m'esperaria un parell de dies
fins que tinguem tota la infraestructura a punt, és a dir, com a mínim
el dipòsit git públic en marxa de manera que els col·laboradors puguin
baixar-se els fitxers PO i començar a treballar sobre aquests.

Salut,
David.