Re: [Android] Projecte Android, planificació

android a llistes.softcatala.org android a llistes.softcatala.org
dis gen 16 21:55:52 CET 2010

Hola a tothom,

> primer de tot, saludar-vos a tots els que us heu inscrit a la llista.
> Ara per ara sóm 7 persones, dono la benvinguda especialment a la gent
> que ve de CatAndroid.

Joan, sembla que hi ha un problema amb la configuració de la llista.
Al camp "De" surt l'adreça de la llista, i no pas el nom i adreça de
l'emissor (configuració estàndard de qualsevol llista).

Per cert, si vols m'hi pots posar com a coadministrador de la llista.

Si us sembla bé, podria mirar de fer una notícia de la creació del
projecte, posar-ho a portada de SC i enviar-hi a mitjans. En tot cas,
enviaria la proposta de notícia a la llista per a la seva discussió.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/