[wikieducacio] Projecte WikiSkills - Curs Ensenyar i aprendre amb wikis als centres educatius

david dvd a enlloc.org
div gen 11 19:21:36 CET 2013

Ep, fantàstic que WikiSkills comenci aviat la formació.
Està molt bé el plantejament combinat, tècnic i pedagògic.
WikiSkills em sembla un projecte interessant i ben fonamentat.

Felicitats.

David.

El dl 07 de 01 de 2013 a les 16:44 +0100, en/na frederique frossard va
escriure: