[wikieducacio] col·laboració wiki entre professors: EduWikiLab

david dvd a enlloc.org
div feb 24 09:25:53 CET 2012

Jordi, toques de ple l'esperit de la llista :)
I a més l'estrenes, el teu és el primer missatge.

L'eduwikilab em sembla una experiència molt interessant i molt ben
plantejada.
Heu definit una estructura dels continguts i una estructura de
classificació. Ho heu fet des d'un nucli coneixedor del tema i motivat,
que pel que sembla es reuneix i va avaluant com es desenvolupa el
projecte. Crec que això us dóna una base molt sòlida per créixer i
construir una comunitat.

Estic d'acord en que hi hagi un sistema obert de classificació de les
pràctiques, perquè no tot es pot preveure per endavant i justament un
sistema wiki hauria de facilitar això.

Com ja et vaig comentar crec que una migració cap a un wiki amb
tecnologia semàntica us beneficiaria molt i trauríeu partit de la tasca
d'estructuració que ja heu fet. Però crec que ja ho trens present com a
opció de futur.

Felicitats pel projecte i la feina que feu.

Salutacions.

David.

El dj 23 de 02 de 2012 a les 23:31 +0100, en/na JORDI DOMENECH CASAL va
escriure: