[Virtualbox] Nova versió de VirtualBox

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dic abr 8 23:00:43 CEST 2009

Bones

Tot i haver mantingut la versió del VirtualBox traduïda fins fa un
parell de setmanes, els "cabrons" han fet canvis d'última hora sense
haver-ho anunciat. Resultat: la traducció del VirtualBox 2.2 conté
cadenes en anglès que no s'han traduït.

De seguida em posaré a traduir les cadenes, però amb la versió ja
publicada poc es poc fer. Em queixaré pel fet que les actualitzacions
menors 2.2.x haurien de permetre actualitzar també els paquets d'idioma.

Podreu comprovar que ja està en català oriental. A partir d'ara
tractarem d'aplicar l'script per crear també la versió en català
(valencià).

Salut!

Més informació sobre la llista de correu VirtualBox