[Virtualbox] Proves amb el VirtualBox 2.1.0

Vicent Fornés i Oller vicentfornessc a gmail.com
dis des 27 13:15:17 CET 2008

Hola.

M'acabe d'instal·lar la versió 2.1.0. M'eixia un error que no em
permetia d'instal·lar-lo perquè em deia que ja tenia instal·lat el
paquet virtualbox.2.0 que també proveeix el Virtualbox. Bé. He
desinstal·lat la versió anterior i no he tingut més problemes.

He trobat una errada de traducció. No sé si la manera de funcionar és
escriure un missatge a aquesta llista, o ho fem d'una altra manera.
Bé. De moment, es tracta d'iniciar el camí...

L'errada apareix en crear una màquina virtual nova. En l'últim pas,
diu: "Creareu una màquina virtual nova amb els paràmetres
següents:</p>". Sobra el "</p>"

Més informació sobre la llista de correu VirtualBox