[Traductor] Millores al text de l'opció Comparteix de l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jul 19 23:56:07 CEST 2015

Ep gent,

Algunes observacions recepte a l'opció "Comparteix" a l'Android.

Quan escolleixo l'opció "Comparteix" del menú contextual, si no tinc un
text traduït, no fa res.

Proposo canviar el text de "Comparteix" a "Comparteix la traducció" per
dos motius:

1) Al menú diu "Enganxa el text original", "Copia la traducció" i
"Comparteix". A mi no em quedava clar si el que es comparteix es
l'aplicació o el text. Això seria consistent amb els altres textos on
especifiquem allò sobre el que es fa l'acció (com ara "Copia la
traducció").

2) Si escolleixes "Comparteix" sense cap traducció feta l'opció no
mostra cap error. Simplement no fa res.  Si el text de l'opció fos més
clar (comparteix la traducció), quedaria clar que només comparteix quan
hi ha una traducció.

Salut

Més informació sobre la llista de correu Traductor