[Traductor] Nova versió del Traductor per a Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll jul 14 21:23:20 CEST 2014

Hola,

Estic reprenent l'aplicació del traductor per a Android, per a donar-li
finalment el llavat de cara que ja fa temps que duc entre mans.

Entre altres coses, estic adaptant l'aplicació a la interfície Holo
(Android 4). Amb això, m'estic plantejant la possibilitat d'augmentar la
versió mínima amb la que funcionaria l'aplicació

Actualment és Android 1.6 (nivell d'API 4), però crec que no té sentit i
limita molt a l'hora d'oferir una bona UI. Les opcions serien suportar
l'API 8 (Froyo, Android 2.2) o no fer-ho (i començar per l'API 10, Android
2.3 Gingerbread).

Actualment tenim menys d'un 3% de gent utilitzant APIs inferiors a la 10, i
menys d'un 0.5% amb APIs inferiors a la 8. Com ho veieu?
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >

Més informació sobre la llista de correu Traductor