[Traductor] Nova versió del Traductor

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu abr 14 09:30:20 CEST 2013

Al 13/04/2013 20:31, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola,
>
> He començat a treballar de cara a una nova versió totalment renovada del
> Traductor per a Android, que acabrà en la versió 1.0 Aquest és el pla
> que tinc, en el que espere treballar durant les properes setmanes, i
> intentar arribar a la 1.0 abans de l'estiu.

Hola Xavi,

Esta força bé el full de ruta.

Alguns comentaris:

- Caldria mirar si és possible incorporar l'OCR d'una manera semblant
que té Google Translator. Jo no he trobat la documentació, però no he
buscat gaire.

- Caldria també considerar donar d'alta a Softcatalà a la botiga com a
entitat per aquests i futurs desenvolupaments.

Més informació sobre la llista de correu Traductor