[Terminologia] Hook?

cubells vicent a vcubells.net
dim set 3 15:14:30 CEST 2013

Al 03/09/13 10:13, En/na Joan ha escrit:
> Bon dia,
>
> Estic fent algunes millores a la traducció del prestashop i una de les
> paraules que trobo és el hook, he mirat als llocs típics i veig que a
> vegades es tradueix com a ganxo.
> Encara no està en el recull per ara http://www.softcatala.org/recull.html
> Que m'aconselleu?
>
> Moltes gràcies,

El hook simplement és un tros de codi petit que s'encarrega de fer una
determinada funcionalitat molt concreta.

Al wordpress, quan apareix hook simplement tradueixo la paraula per
codi. Així de simple.

To target the frontend theme, use the %2$s hook.
=>
Per adreçar-vos al tema de la pàgina d'inici, utilitzeu el codi %2$s.

Quan és un hook determinat, com per exemple, uninstall hook, el
tradueixo per "script de desinstal·lació".

Espero et serveixi.

--

cubells

web: vcubells.net