[Terminologia] Fwd: Terme faltant: "unset"

Alfonso Montero López amontero a tinet.org
dll maig 13 14:18:39 CEST 2013

Gràcies, Ivan. Això quan sigui adjectiu m'anirà bé de tenir en compte.
Però i en el cas del verb (to unset)?
Precisament pels dos diferents usos valdria la pena d'afegir al
recull, què trobes?

Alfonso.