[Terminologia] Llista, fais un tour sur ce site.

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim nov 1 00:32:49 CET 2011

... /Et je crois/ que hauries de canviar immediatament la contrasenya
del teu Gmail (jo ho faig com a màxim cada 15 dies), i per a més
seguretat mirar si quelcom més ha pogut estar compromès, /mon ami/!
També pots verificar la seguretat d'una contrasenya amb aquesta eina
(http://cut.cat/ch). Si necessites un cop de mà a fer una neteja al teu
sistema, no dubtis en demanar-ho ;)

À tout a l'heure i bona Castanyada,
Benôit ^_^"!!!

(PD: He tret els enllaços del correu original per evitar que ningú pitgi
on no ha de pitjar. Sobretot NO premeu à «la page de désinscription». No
ens afecta als subscrits a les llistes sinó únicament al correu de la
llista de terminologia, on l'Administrador de SoftCatalà ja sap
perfectament com actuar en aquests casos. Si premeu, podríeu estar
confirmant que el correu electrònic [tant el de la llista de
terminologia com potser també el vostre] existeix i és probable que
rebeu més correu brossa d'aquest tipus directament a la vostra safata
d'entrada i sense poder ser suprimit pels filtres del correu de
SoftCatalà... Bona castanyada a tothom!!!)

Al 31/10/2011 19:08, En/na jpgine ha escrit: