[Terminologia] [Mozilla] Scratchpad

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dis jun 11 00:34:31 CEST 2011

... Per l'hora que és ja estic una mica mandrós i cansat (demà toca
matinar) i, tenint com a referència a paraula «Javascript» que ha
esmentat en Toni, he anat al panell de control Java i he mirat com es
diu (en Anglès) el que ells fan servir i és «Consola Java». Per tant
a escriure) em semblen bona opció.

«Zona» ho veig més indicat per alguna cosa física (una habitació, una
sala, la «Zona Chillout» que tenen algunes discoteques...), i codi o
provacodi potser espanta a la gent, jejejej. I si voleu una única
paraula amb el mateix nombre de caràcters i que signifiqui una cosa
semblant, se'm acut «laboratori». Ja he avisat que no estava al millor
moment de lucidesa!!! :P

Bona nit!
Benny ^_^"

Al 10/06/2011 19:52, En/na Joan Montané ha escrit: