Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim set 7 07:14:45 CEST 2010

Hola a tothom!!!
Estic col·laborant amb la traducció d'Android a la nostra llengua, però
significat; més ben aviat perquè no surten al recull de termes de
Softcatalà i, si no és gaire tard per aquesta segona revisió que esteu
enllestint, potser estaria bé incloure-les per a mantenir una
homogeneïtat en properes traduccions... Proposo el següent:

Apaïsat?

Demano disculpes si això ja ho teníeu contemplat. I si no hi era, potser
valdria la pena afegir-ho... Bé, marxo a posar-me en posició «Landscape»
al llit que em toca aixecar-me molt d'hora per anar a treballar,
jajajajaj!!!!

Arreveure,
Benny ^_^"