[Recull] nested

Josep Lladonosa Capell jlladono a xtec.cat
dim mar 18 21:10:45 CET 2008

Hola Joaquim,

Tot i els comentaris a la UB (on es basen en una única de les accepcions
possibles de "niar")
jo trobo correcte "niat" o "niada".

En el cas de funcions de programació "nested functions" el terme indica
que una funció està "ubicada" dins una altra, l'equivalent a un "ocell"
que prepara el niu per al seu "pollet"?

Jo trobo que la idea de "niat" expressa bé el sentit.

En/na Joaquim Perez ha escrit: