[Recursos] Memòries de traducció - ownCloud/Nextcloud

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dll jul 15 17:46:46 CEST 2019

Missatge de Marc Riera Irigoyen <marc.riera.irigoyen a gmail.com> del dia
dl., 15 de jul. 2019 a les 15:53:

> Jo mateix puc proposar els canvis a GitHub per intercanviar els projectes,
> però tinc un dubte: com funciona l'extracció de cadenes des de Transifex?
> Necessitem permisos especials al projecte?

Transifex té un client de línia d'ordres:
https://docs.transifex.com/client/introduction

No crec que calguin permisos especials per a descarregar cadenes. (Per a
pujar-les és una altra cosa.) Qui té això més per la mà és Jordi Mas, que
ho fa per a descarregar les memòries de traducció.

Jaume