[Recursos] Memòries: integrar terminologia Microsoft als resultats de la cerca?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 6 20:00:16 CEST 2015

El 06/05/2015 a les 16:29, Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep,
>
> Veig que M$ té una API per fer cerques de terminologia i a memòries:
> http://www.microsoft.com/Language/en-US/Microsoft-Terminology-API.aspx
> Seria interessant integrar-ho als resultats de la cerques? Em sembla que
> els resultats són tant de memòries com de terminologia. Diria que no
> només et deixa cerca en source o en target (no en tots dos alhora), però
> ni que sigui per la terminologia, seria interessant integrar-ho als
> resultats?
>
> Just a thought.

Sí, això és una cosa que tinc present i volia fer. Penso que la vam
comentar aquí.

De totes maneres, a curt termini vull acabar el tema de qualitat
(incloent-hi el Pology), que encara queda molta feina a fer.