[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament de recursos- 8 de juliol 2015

Antoni Bella Pérez antonibella5 a yahoo.com
dic jul 8 13:02:29 CEST 2015

El Dimecres 8 Juliol 2015, a les 09:05:20, Jordi Mas va escriure:
> Ep gent,
>
> Alguns canvis que hem estat treballant per
> https://www.softcatala.org/recursos-dev/
>
> 1. Hem integrat als informes de qualitat
> (https://www.softcatala.org/recursos-dev/memories.html) noves regles de
> Pology que hem creat i que contribuirem a upstream:
>
> - Detecció de noms de llengües incorrectes[1]. Hi ha una descripció
> acurada del projecte aquí[2].
>
> - Detecció de errades en els formatadors de hora i dia[3].
>
> En Josep Ma. també ha estat treballant la reducció de falsos positius en
> les regles del Pology actuals.

> [...]

  Hola

  Ara que ho dius. Alguna indicació sobre on mirar per a que el LT respecti
les entitats? Tinc vacances i pensava en repassar la documentació del KDE -
desprès de tantes correccions a la IGU es troba un xic desfasada-.

  També guaitaré les guies d'estil. ;-)

  Toni