[Recursos] [Sistemes] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu gen 18 22:40:03 CET 2015

El dia 18 gener de 2015, 13:58, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep Pau,
>
> Jo seria partidari de començar-ho al lloc que toca. Si no tens permisos
> parlem-ne, sinó després caldrà fer migracions. Ja ha vist el que ha costat
> la migració del Catalanitzador per exemple.
>
> Per altra banda, estaria bé estandarditzar-nos en Python com a llenguatge
> per desenvolupar eines de traducció. Php no és una bona opció i Python és
> un llenguatge universal utilitzat per moltes comunitats.

Estic d'acord en que val la pena en posar-ho, ja d'inici, on corresponga.

Però (tot i que no tinc res en contra de Python), dir que PHP no és una
bona opció quan pràcticament tot el que tenim (excepte recursos) està
escrit en PHP (Drupal, Wordpress, MediaWiki, el planeta, la web del
Catalanitzador, les integracions de traductor, corrector i diccionari de
sinònims a la web)... Crec que PHP també és un "llenguatge universal", i
molt usat per moltes comunitats també.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >

Més informació sobre la llista de correu Recursos