[Recursos] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu gen 18 13:49:14 CET 2015

Ep gent,

perdoneu-me que sigui una mica llepafils. Crec que valdria la pena que
documenteu què esteu fent a:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Recursos_ling%C3%BC%C3%ADstics_per_a_la_traducci%C3%B3

Del que he vist, crec que seria interessant tenir clar quin és l'origen
de les dades no traduïdes (ISO, Unicode, etc.)

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Recursos_ling%C3%BC%C3%ADstics_per_a_la_traducci%C3%B3

Salut,

El 18/01/15 a les 13:41, Pau Iranzo ha escrit: