[Recursos] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij gen 1 15:10:27 CET 2015

Bondia... i bon any!

Este matí he aprofitat per extraure la informació que tenim de codis i noms
de països de les diverses fonts que s'han parlat. El resultat vos el passe
en un fitxer csv (extret de la bd de països que he creat).

Ara que ja tinc la informació de les diferents fonts classificada,
procediré a fer les comparacions oportunes per:

* Detectar errors a la guia de 2010
* Trobar diferències entre les diferents propostes i llistar-les

Salut,
Pau

El dia 28 desembre de 2014, 21:48, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit: