[Recursos] Cerques amb frases i OR

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 28 07:40:23 CET 2014

El 25/03/2014 15:07, Joan ha escrit:
> M'he trobat un problema fent servir la cerca de
> http://www.softcatala.org/recursos/dev/, bàsicament vull buscar una
> traducció per "You or someone else have requested a password recovery"
>
> El problema és que quan poso entre cometes el "You or someone else" em
> detecta l'OR i em fa un cerca només de un dels dos termes.
> A part d'això sembla que és una eina molt útil,

Hola Joan,

Teníem dos problemes amb la cerca de paraules:

- En anglès només estàvem indexant paraules de 3 caràcters o més
- En català i anglès estàvem aplicant una llista de stop words (or, and,
etc) que no s'indexaven.

Com a resultat, en producció, si cerques "file or folder"

http://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?query=%22file+or+folder%22&where=source&project=tots

no t'apareix cap resultat de la frase.

Si ho fas la versió de 'dev' ja ho mostra correctament:

http://www.softcatala.org/recursos/dev/web_search.py?query=%22file+or+folder%22&where=source&project=tots