[Recursos] Memòries de traducció des de SVN

Antoni Bella Pérez antonibella5 a orange.es
dis oct 26 13:59:40 CEST 2013

El Dissabte, 26 d'octubre de 2013, a les 13:35:59, Jordi Mas va escriure:
> El 26/10/2013 13:04, Antoni Bella Pérez ha escrit:

> No és un problema amb el Subversion del Kde. És un problema en com
> gestionem les baixades de Subversion i pre-procesem els fitxers després.
> En tres o quatre setmanes ho tindrem solucionat. Tenim clar d'on fer el
> checkout. Llavors passarem varis projectes a agafar els fitxers des de SVN.

  Un cop obtingut el repo només cal fer «svn up». Si sabés quelcom de python
m'oferiria a donar un cop de mà però sembla que ja podeu anar fent. ;-)

  Toni