[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Joan Montané joan a montane.cat
dij oct 24 21:23:02 CEST 2013

El dia 24/10/2013 21.13, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure:

> El 24/10/2013 20:38, Joan Montané ha escrit:

> Hola Joan,
>
> Vols dir a la memòria de traducció? No entenc que vols dir exactament.

Si a recursos.softcatala.org cerco, per exemple "bookmarklet", la pàgina de
resultats és:

http://recursos.softcatala.org/web_search.py

Que és in enllaç que no em serveix per a res.

Si el formulari de cerca fós del tipus GET (o POST, sempre els confonc),
podria passar l'enllaç a algú per a citar un resultat.

Bàsicament, els paràmetres de la cerca apareguin a l'URL resultant. De
rebot, permetria crear motors de cerca Opensearch per als navegadors.

A part,  crec que 'les bones pràctiques' de programació web ho aconsellen,
ja que la cerca és nilpotent (canvia l'estat del món, no és una ordre de
compra).

Espero haver-me explicat prou bé.

Joan Montané