[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Joan Montané joan a montane.cat
dij oct 24 20:38:08 CEST 2013

¿Es pot fer que la pàgina de resultats sigui enllaçable? Així seria més
fàcil citar un resultat en concret.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El dia 24/10/2013 19.55, "Pau Iranzo" <paulists a gmail.com> va escriure: