[Recursos] Proposa d'interfície de cerca per a recursos.softcatala.org

Joan Montané joan a montane.cat
diu nov 3 13:49:28 CET 2013

El dia 2 de novembre de 2013 16.10, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> La secció "selecció personalitzada" només es fa visible quan l'usuari
> escolleix a l'àmbit de cerca "Selecció personalitzada de projectes".
>
> Hi hauria alguna forma de mantenirla selecció? vull dir, si un usuari tria
1 o 3 projectes, que pugi fer més d'una cerca amb els projectes
seleccionats, que no hagi de seleccionar els projectes cada vegada.

> El disseny d'interfícies d'usuari no és el meu fort, o sigui que si teniu
> cap altre idea o heu vist cap altre lloc on solucionen el problema i podem
> fer-ho servir d'inspiració endavant.

Cercaré a veure si trobo alguna cosa.

Nota: Aquest disseny no pretén solucionar la possibilitat de fer cerques en
> anglès i català. Ho farem més endavant.

OK, això és el que t'anava a dir, però si ja ho tens present, res. A nivell
d'interfície es podria fer amb dos camps de cerca (un per a l'anglès i
l'altre per a la traducció) i un únic botó per exectuar la consulta.

Joan Montané