[Recursos] Actualització de recursos.softcatala.org - 2 de novembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis nov 2 15:27:33 CET 2013

Ep gent,

Canvis pujats:

- Els números ja apareixen formatats amb el separador de millers. He
trobat un problema amb la glibc que reportaré per separat ja que el
locale ca_ES no està ben definit. En producció estem usant un locale amb
la mateixa configuració que el català (correcte) per formatar nombres.
- Afegit l'ownCloud
- Els exemples de enllaços són cerques
- He regenerat les memòries

Per la propera actualització m'estic enforcant:

- La generació automàtica[1] de totes les memòries. Estic esperant que
en configurin el cron perquè no tinc permisos.
- Millorar l'experiència de cerca.

Jordi,

[1]
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/tree/master/scripts