[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis nov 2 15:19:31 CET 2013

El 28/10/2013 14:04, Joan Montané ha escrit:

> El dia 27 d’octubre de 2013 23.31, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Si te veus en ganes, en principi afegir projectes és senzill. Només
>     cal afegir-los al json[1] amb la definició adequada. Pots fer
>     senzillament proves en local. Pots a més construir només un projecte
>     per fer proves si vols.
>

> Jordi,
>
> He fet un pull-request. Afegeix l'ownCloud, canvio el nom d'alguns
> projectes (majúscules diverses), faig els exemples clicables i afegeixo
> [...]

Hola Joan,

Ja he fet un merge dels teus canvis i he actualitzat el que tenim a:
http://recursos.softcatala.org/ Moltes gràcies!

Dos consells pel futur:

- Havia algunes errades força evidents[1]. En futur, demanem ajuda i
intentem provar les coses abans de pujar-les.

- És molt millor fer pull requests per cada canvi individual ja que
llavors el puc pujar per separat i els podem comentar com a entitats
pròpies.

[1]
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/33a30c220664ec7c64d92548c8f99a67bbc4e2fb