[Recursos] Fwd: Actualitzada versió de desenvolupament - 8 de desembre 2013

dic des 11 12:36:57 CET 2013

El 11/12/2013 11:28, Joan Montané ha escrit:

> Sobre separar el GIMP del GNOME, tot i que el GIMP forma part del
> projecte, pel volum de cadenes i per ser referent del programari
> lliure al seu sector, sóc partidari de tenir-lo a part. Però bé, no és
> crític.
+1. També donaria visibilitat al projecte.

> Ahir vaig pensar que es podrien afegir l'Scribus i el TinyMCE, però
> bé... afegir projectes és anar fent, sempre trobarem més i més projectes.
He afegit al wiki un apartat de "Projectes_candidats_per_incloure"
<http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0#Projectes_candidats_per_incloure>

> La criatura ja té prou entitat com per a fer-ne promoció, :)
+1!