[Recursos] 2 projectes més

Joan Montané joan a montane.cat
diu des 8 20:52:40 CET 2013

El dia 8 de desembre de 2013 20.48, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Gràcies Joan
>
> Pots veure els canvis que facis en menys de 24 hores a l'entorn
> d'integració[1]. Jo he construït els projectes en local i m'ha funcionat, o
> sigui que demà haurien d'estar a [1] tal com quedarien

Bé!!! ja he vist que apareix l'Android, mooolt bona notícia.

Una cosa, ara que uso el web de recursos tot sovint en traduir el
LibreOffice. Em sumo a la petició del Jordi Serratosa de poder filtrar per
projecte, :)

Joan Montané