[Recursos] presentació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 25 09:26:05 CEST 2013

Hola Gil,

> Bones,
>
> Sóc en Gil Forcada, col·laboro amb Softcatalà des de fa un temps fent
> traduccions :)
>
> L'altre dia vaig veure que s'està treballant per automatitzar la memòria
> de traducció de Softcatalà i com que a més a més està el codi penjat a
> GitHub doncs ja en vaig fer el fork i hi he fet un parell de pull
> requests.
>
> Treballo amb Python tot el dia, de manera que tot i que no tinc temps
> (feina + criatura de 4 mesos + el GNOME que sortirà d'aquí un mes donen
> [...]

La teva ajuda és molt necessària ja que és el meu primer projecte amb
Python. Té donat accés al Github perquè puguis fer tu mateix canvis. Fes
commits directament, només et demano que a manca de proves unitàries,
executis el programa cada cop i comprovis que continua funcionant i
generant el mateix nombre de cadenes.

A part de les qüestions d'estil del codi i totes les millores que es
puguin introduir, una cosa important és el rendiment. Ara el programa
necessita dues hores per executar-se.