[Guia] Guia d'estil: bibliografia

Diana Coromines Calders diana.coromines a gmail.com
div maig 28 20:58:13 CEST 2010

Perfecte! Ja hi he afegit els enllaços que mancaven.

Jo dono la bibliografia (i, amb això, la guia) per tancada.

Us sembla bé, doncs, que publiquem la nota de premsa

http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Mdk/Softcatal%C3%A0_presenta_la_Guia_d%27estil_per_a_la_traducci%C3%B3_de_productes_inform%C3%A0tics_2010

dilluns?

Què hi dius, Pau? (em sembla que ara és de debò!! :-)

Fins ara,
Diana

El 27 de maig de 2010 20:27, Josep Ma. Ferrer <txemaq a gmail.com> ha escrit: