[Guia] "Professorat" i "alumnat"

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dis mar 13 12:04:48 CET 2010

Al 13/03/10 12:02, En/na Diana Coromines Calders ha escrit:
> Ep gent,
>
> Estic revisant la Guia d'estil, i crec que hauríem de treure els
> exemples "professorat" i "alumnat" de l'apartat "neutralització de gènere":
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Tota#Neutralitzaci.C3.B3_del_g.C3.A8nere
>
> Recentment he llegit un article del Bibiloni que en parla, i penso que
> té tota la raó:
>
> http://bibiloni.cat/ambbonesparaules/professorat.html
>
> En lloc de "professorat" i "alumnat", podríem pensar en dos exemples que
> no siguin "conflictius" en el sentit plantejat a l'article. Què en penseu?

> [...]

Hola Diana,

si serveix per pensar-hi, hi ha un fil de fòrum on se'n parla:
http://www.softcatala.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=2415

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat

Més informació sobre la llista de correu Guia