[Guia] Exemples

dij nov 5 19:48:49 CET 2009

En/na David Planella ha escrit:
> No sé si és la meva configuració, però tal com veig els colors ara al
> portàtil, són massa clars i realment no puc diferenciar-los.

Ep
Això potser és culpa meua, que li vaig comentar al Pau que millor no
posar-hi colors llampants, sinó uns de ben subtils per:
1) Que no facin mal a la vista
2) Per si s'imprimeix en blanc i negre, depèn de quins colors fan que
surti força fosc tot plegat.

Pero ara mirant-t'ho, potser sí que queda una mica massa clar...

Pau: canviar els colors de totes les taules només implica canviar-los en
*un sol* lloc de la plantilla, no? Ho demano per estimar l'esforç que
comportaria canviar els colors més endavant...

salut
jordi s

Més informació sobre la llista de correu Guia