[Guia] Exemples

dij nov 5 19:44:53 CET 2009

Ep
Sobre la conversió a ODT, no es podria provar d'implementar aquest
connector de la MediaWiki?
http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:OpenDocument_Export
Si funcionés, ens estalviaria haver de tornar a generar i a formatar
l'ODT cada vegada que es faci un canvi.
A més, també podria servir per exportar a ODT *qualsevol* pàgina de la
wiki...

just a thought...

salut
jordi s

En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola,

> Sí, encara calen canvis.
>
> Enviaré en una estona un calendari tentatiu, que inclou la creació de
> l'ODT.
>
> Atentament,

Més informació sobre la llista de correu Guia