[Mozilla] Resum de Mozilla, vol 107, número 2

dll jun 13 15:55:22 CEST 2016

Hola Manuel,
Simplement prova d'enviar suggeriments a https://mozilla.locamotion.org/ca/
A vegades es mostren ajudes a la pantalla que permeten saber què és més
urgent.
Jo et diria que comencessis pel projecte mozilla.org, que és la web. Aquí:
https://mozilla.locamotion.org/ca/mozilla_lang/

També et recomano que canviis la configuració de la llista i desactivis la
funció de resum, perquè perdràs el fil de les converses i realment hi ha
suficient poc trànsit com perquè no compensi fer-ho servir. Crec que es fa
a https://llistes.softcatala.org/mailman/listinfo/mozilla

fins ara!